Wednesday 23 January 2008

So long sexy boy...

Air*Sexy Boy*1998

Άλμπουμ: Moon Safari

Είδος: Electronica, downtempo, trip hop, pop.

Trivia: Tο Αir είναι ακρωνύμιο των λέξεων Amour, Imagination, Rêve (αγάπη, φαντασία, όνειρο)

Διασκευές (που μου αρέσουν): Franz Ferdinand*2005

Soundtrack(s): Το Sexy Boy ακούγεται στο 10 Things I hate about you, αλλά δεν περιλαμβάνεται στο soundtrack της ταινίας.

Link(ια): Επίσημο site

Γιατί το διάλεξα; To 10 Things I hate about you ήταν το πρώτο φιλμ του Heath Ledger που είδα, πολύ πριν κάνει στροφή στην ποιότητα (Monsters Ball, Brokeback Mountain) μια νεανική ταινία, από αυτές που μου αρέσει να βλέπω με τη ντουζίνα όταν δεν έχω τίποτα καλύτερο να κάνω, βασισμένη στο Ημέρωμα της Στρίγγλας του Σέξπυρ, στην οποία «διασκευάζει» και το Can't Take My Eyes Off You των Frank Vali and The Four Seasons (1967)

O Ledger βρέθηκε νεκρός την Τρίτη στη Νέα Υόρκη. Το καλοκαίρι του 2008 θα κάνει πρεμιέρα η συνέχεια του Batman Begins το The Dark Night, όπου ενσαρκώνει τον πιο goth Joker ever

4 comments:

dancing gal said...

RIP Heath Ledger...

Κι εγώ την ήττα μ'αυτή τη σκηνή από το 10 things i hate about you την έχω φάει...

Κι ανυπομονώ και για τον Joker τώρα!

Bitch Girl said...

ναι ρε γμτ κρίμα το παλικάρι γιατί ήταν κ ταλαντούχο :(

vasia said...

Από τα αγαπημένα ατμοσφαιρικά το "sexy boy".
Δεν ήξερα ότι το "air" βγαίνει από κει, thanx for the info γενικά!
Άκουσα κ πριν λίγες μέρες ότι πέθανε αυτός...Κρίμα μωρέ...

Bitch Girl said...

δεν κάνει τπτ dear ;) κρίμα κ άδικο...